29/09/2011

DATING :-*

Thursday Friday Saturday Sunday Monday 

Ehm.Hi and Assalamualaikum :-)
Harini hari Rabu and harini aku dah 2 hari aku tk jumpa RAT sekian 5 hari bersama. #Ceh ayat. Pasrah jek :p
Hihi, Me WinDuw Di3w Ow3Di :-P Okay jangan korang sesekali tulis mcmni dekat hotsetapp. Confirm mintak kena maki. Haha. Okay sebenarnya aku nak cerita ni. Kihkih Meh cini Alyn nak c3wiTew :-3

Thursday, 22/09/11

-Abang Raja hantar Nasi Lemak Ayam dekat rumah kita. Kihkih. Sedap tau Nasi lemak tu. Ada Ayam goreng. bhagian Pehe pulak. Engko ada?Takde kan? :-P

Friday, 23/09/11

-Kita tepon abang Raja ajak keluar. Kihkih. Lepastu kita jumpa Abang raja dekat Jelatek.Aku tunggu si Anak raja ni Sampai sakit perut. haha. Lepastu tunggu kawan dia pulak. Lagilah dia memulas-mulas Haha Jk. then pergi KLCC mula-mula teman dia duluu pergi Dengan kawan-kawan. lepastu kita dating dengan dia ekeke. Ngaumm. haha kita tengok movie cerita Bini-biniku gangster. Haha Kau ada ? takde kan :p Lepastu Kitaorang balik. Dugaan nak balik pulak. Train penuh -..- Shitzz >< Aku paling menyampah bila train penuh.Dalah nak cepat. nasibaik ada Abag raja kita. Hahaha.

Saturday,24/09/11

-Kihkih, kita keluar lagi dengan abang raja. Mula-mula dengan kawan-kawan dia. lepastu dah lama-lama tu aku dengan dia tengok movie lagi cerita Raya tak Jadi pulak. Haha. nak tengok Abduction mula-mula.Lepastu boleh pulak ramai orang.Mnyampah.So kita tengok cerita melayulah. Haha. Lepas movie terus kita balik.Then balik gaduh jap :-( Sho Saadddd. tapi kejap jek lepastu kita baik dengan dia.

Sunday,25/09/11

-Abang Raja kita datang rumah pulak. Ekeke. Mula-mula dia duduk kat luar.Katanya segan :-P Haha, lepastu pkul 10 mcmtu dia masuk.Eleh,Papa ajak dia makan.Kemain dia mengada-ngada Taknak.Haha,Lepastu makan jugak :-P Kita orang makan sama-sama.Ekeke.lepastu sepatutnya nak balik JB esoknya pukul 4 a.m. Tapi abang raja kata.Jangan Jangan Jangan!Haha,So kita takbalik lah.Pukul 2.33 a.m. baru dia balik.Kihkih,Dia balik jek terus kita rindu dia tau :-P

Monday,26/09/11

-Raja Ahmad taufiq datang rumah lagi! Dia teman aku sebab papa dah takde balik JB. pukul 3.30 mcm tu dia datang.Satu hari aku dengan dia.Dia teman aku.Hihi.Dia gorengkan aku ayam :-P Lepastu kan, Dia kitaorang twngok cerita Karak sesama.Hihi.Banyak lah benda kitaorang buat.Dia tengok bilik akulah apalah.Ee, -.- Sumpah MALU! Bilik berselerak. Baju kotor tak basuh.hanger lagilah.Ish -.- K dah.Lepastu sementara tunggu Kim amik dia.Dia tertidurrr tau. Ekeke, Omey ah dia tidur :-P haha. Lepastu bangun dia tanya, Asal you tak kejut I tadi? Lamake i tidur?Haha, Banyak tanya kan?Dah tidur tu tidur lah :-D Lepastu pukul 3.30 mcm tu baru dia balik. Dalah hujan naik moor.Haih,Balik terus selsema.Keshiaannnn dia tau.Ekeke.

And Harini 29/09/11 dah dua hari tak jumpa.Sumpah dah rindu gila :-( Hm I love you so much Raja Ahmad Taufiq :-*