07/08/2011

Arwah.

Aku rindu kat arwah pakcik aku yg telah meninggal kan dunia pada bulan Mac tahun lepas akibat sakit luekimia. Sumpah aku rindu kan dia. Walau aku tak baik dan rapat dengan dia. Tapi aku rindukan dia. Dia pergi dengan usia yang masih muda (22 tahun) macam tak percye dia dah tinggalkan kita semua. Masa arwah nak meninggal. Arwah ada lagi satu bulan je, untuk buat pemindahan tulang sum-sum (Kottt) dengan mama aku and akuu. Dah banyak kali kan kita sama-sama pergi buat benda tu sama sama. tapi kenapa lagi sebulan je kau nak buat kau pergi. Aku ngn Mama aku dah siap terima risiko dah lepas buat pembedahan tu. Tapi tak sempat kat? Mungkin ajal kau kau ucu? Aku rindukan kau. Aku selalu mimpi kau datang jumpa aku. tapi dalam mimpi aku tu, Belum sekali pun kau cakap dengan aku. Aku cuma nampak kau dari jauh. Aku harap roh kau tenang kat sana dan kau ditempat kan di tempat-tempat orang yang beriman. Alfatihah. 

Sincerely,
Aireen Shazlin.