15/06/2011

Sahabat Dekat ♥

Friendship never end -,-


Tiada manusia kat dunia ni tak pernah berubah. Tapi, perlu ke nak abaikan Kawan baik segala? Bila kita dah cakap. Kita pula kena tempiasnya. Apa manusia zaman sekarang. Tak cakap salah. Ckap pun salah. Nanti bila buat bodoh, hati kita pulak yang sakit. Tapi aku redha je dapat kawan macam dia orang.

Aku dah penat nak gaduh dengan dia lagi. Berapa puluh kali aku gaduh ngn dia pasal ni, tapi dia masih tk sedar sedar. Aku bukan nak cakap aku baik sangat. Aku sendiri pernah buat silap. Tapi aku tak lupa pun kat orang yang selalu dengan aku. tapi kenapa kau?

Adinda semua, Aku malas lagi nak bercakap. Kau dan Kau masih tak boleh terima kan sayang? Aku jugak Tapi korang tolong pikir hati dan perasaan orang yang dekat dengan kau. Aku rasa, kau orang masih tak faham apa maksud Best friend Forever kan? Sebab tu, Dia buat salah sikit. Korang terus buang dia.

Kita Sahabat kan. Tak salah kalau kau luahkan kat dia. Kalau tak kita yang bgtahu dia. Siapa lagi, kawan? Sahabat akan bagi peluang pada sahabatnya. Kau pun pernah buat silap. Kita sama sama buat silap. Tapi kalau tak ada yang menegur. Sampai bila kan nak buat silap?

Jadi sahabat yang prihatin. jadi sahabat yang tidak mementtingkan diri sendiri. Jadi sahabat yang faham antara satu sama lain. Jadi sahabat yang setia Jadi sahabat, yang sentiasa jujur dengan sahabatnya dan jadi seorang sahabat yang pandai menghargai sahabatnya.

#The word forever at the end of the word BESTFRIEND's invible for a moment.

Sincerely,
Aireen Shazlin.